El Celler Masroig llança una nova campanya per la gamma de Les Sorts, que comprenen els 
cinc vins més emblemàtics i prèmium del celler. Sota el lema ‘Tots busquem alguna cosa’, 
s’estrena avui el vídeo que donarà el tret de sortida a la campanya. L’objectiu d’aquesta és el 
de donar a conèixer les diferents històries que acompanyen els vins de Les Sorts (Rosat, 
Jove, Sycar, Blanc i Vinyes Velles).  Al web www.totsbusquemalgunacosa.com es pot trobar més informació sobre els vins i les seves històries, que també seran compartides amb la comunitat del Celler.

Masroig a xarxes socials en els propers mesos
Avui, com els nostres avantpassats, seguim fidels als nostres orígens i mai ens cansem de 
seguir buscant. Perquè més enllà d’un vi, som una actitud, som hereus d’una tradició. Som 
el reflex de qui som. Perquè tots busquem alguna cosa. Des del 1917 no hem parat de buscar 
i avui la nostra sort és la nostra feina‘, relata l’espot. ‘Tots busquem alguna cosa’ és un relat on s’expliquen un seguit d’històries que retraten la quotidianitat de les persones, des de diferents perspectives. “La cerca incansable per perseguir allò que realment ens omple i ens fa feliços. Perquè tots busquem coses diferents, però tots busquem alguna cosa; alguns volem créixer, d’altres busquem els orígens, vincles i d’altres els bons sabors“.

Aquesta campanya neix en l’entorn digital, especialment a les xarxes socials, però també en mitjans de comunicació. Tanmateix, la campanya té previst un segon estadi multicanal, en el que es desvetllaran diferents accions presencials lligades amb l’entreteniment i el llegat de Les Sorts. 

Nous aires digitals pel Celler Masroig. Aprofitant el llançament de la campanya, el Celler Masroig ha donat nous aires a la seva marca 
digital. Tot i que es manté la identitat visual, s’hi afegeixen alguns nous elements i colors que 
aportaran un to més fresc i dinàmic visualment per tal de posicionar la marca i arribar a més públics.