El Celler Masroig ha fet públic el nom del guanyador del concurs anual per escollir l’etiqueta que distingirà el Vi Novell de la collita d’enguany. La proposta seleccionada ha estat escollida entre més d’una cinquantena de dissenys presentats per artistes i estudis de disseny gràfic de tot el territori català.

L’obra seleccionada és un disseny vibrant, amb una clara al·lusió a la Festa del Vi Novell, i ha estat creada per l’agència JAJAJA Studio. Aquest estudi barceloní amb influències italianes s’autodefineix com una agència de comunicació visual que crea dissenys dinàmics, heterogenis i influenciats per l’art contemporani i l’aire avantguardista. Tant el seu fundador i director d’art, Luca Cappuccio, i la seva sòcia, Sara Comida, responsable de màrqueting digital i community manager, com els altres integrants de l’equip, Gresy Torrisi, Aurora Imbrescia i Erik Alonzo -dissenyadors gràfics- es consideren cervells creatius en continu creixement”, expliquen des del celler.

L’etiqueta destaca pels seus colors vius, pels traços nítids i un caràcter optimista i festiu que evoca la unió i la festa que simbolitza el Vi Novell“. Una clara al·lusió a la fraternitat i a la convivència. El jurat, format per professionals del Celler Masroig i experts en el disseny gràfic i la comunicació, ha valorat especialment la capacitat de l’etiqueta per transmetre l’esperit fresc i innovador del Vi Novell, així com la seva connexió amb la cultura vinícola de la regió.

Un certamen consolidat que posa en valor el talent creatiu

El concurs d’etiquetes per al Vi Novell del Celler Masroig s’ha refermat en els darrers anys com una cita imprescindible per a creadors i amants del vi d’arreu del país. “L’objectiu de la iniciativa és concedir un homenatge a la cultura i les tradicions catalanes vinculant el patrimoni artístic i el sector vitivinícola. Aquest concurs vol donar visibilitat a nous talents i reforçar la identitat de producte únic, arrelat al territori, que dona la benvinguda a la nova collita i celebra el final de la verema“. Ara s’inicia la producció d’una etiqueta que esdevindrà el tret distintiu del Vi Novell del Celler Masroig d’aquesta anyada i que, juntament amb la Festa del Vi Novell, protagonitzarà els pròxims mesos al celler.

Presentació oficial i Festa del Vi Novell 2025

El disseny de l’etiqueta guanyadora serà presentat en societat en un acte de premsa que se celebrarà el 23 d’octubre, on també es desvetllarà el programa de la Festa del Vi Novell 2025, que tindrà lloc el 15 de novembre al Masroig. Durant l’esdeveniment, es podran conèixer de primera mà els creadors de l’obra i degustar les primeres ampolles de la nova anyada.

Des del Celler Masroig, ens plau fan extensible la invitació a tothom a participar en aquesta celebració, “que valora la creativitat, la tradició i l’excel·lència del Vi Novell de la nostra terra“.