Miró Vermouth tanca l’exercici 2024 “amb unes xifres de creixement sòlides que consoliden la seva posició al mercat. Amb un total de 6 milions de litres venuts, la companyia ha registrat un increment del 7% respecte a l’any anterior, reafirmant-se com un dels principals actors del sector“, expliquen fonts de la citada empresa reusenca.
Els ingressos de l’empresa han arribat als 10,78 milions d’euros, la qual cosa suposa un increment del 9,6% en comparació amb el 2023. A més, l’EBITDA (*) ha experimentat un creixement de l’11%, assolint els 707.000 euros. Aquestes dades confirmen la tendència positiva de Miró Vermouth i la seva aposta per la innovació i l’expansió.
En termes d’inversió, l’exercici 2024 ha suposat una aportació de 425.000 euros per a la millora de la capacitat productiva i l’optimització dels processos de fabricació. De cara al 2025, la companyia preveu una inversió de 1,7 milions d’euros amb l’objectiu de reforçar la seva presència tant al mercat nacional, on ja és líder a Catalunya, com a l’àmbit internacional, on Miró continua guanyant terreny.
Amb una previsió de facturació de 12 milions d’euros per al 2025, la companyia es mostra optimista davant un exercici que apunta a ser de rècord. En aquest sentit, Montserrat Caelles, Directora General Comercial de Miró Vermouth, ha destacat que “aquestes dades ens permeten mirar cap al futur amb confiança. Hem consolidat el nostre creixement en facturació i resultats, i el 2025 serà clau per continuar ampliant el nostre lideratge. Apostem per l’expansió en mercats internacionals i per seguir innovant per oferir als nostres clients un producte d’alta qualitat, fidel a la tradició de Miró Vermouth“.
Sobre Miró Vermouth
Miró Vermouth va néixer l’any 1914 a Cornudella de Montsant i el 1957 es va traslladar a Reus, ciutat referent en la tradició vermutera. Des d’aleshores, ha mantingut el seu compromís amb la qualitat i l’autenticitat, convertint-se en una marca líder a Catalunya i a Espanya, amb projecció internacional. El 2020, amb l’adquisició per part de MaserGrup, va iniciar una nova etapa centrada en l’expansió geogràfica, el llançament de nous vermuts i la consolidació de la seva identitat com a referent en el món dels aperitius.