La consellera de Turisme, Promoció Econòmica i Comerç, Montse Adan, ha encapçalat avui a les instal·lacions de La Magina del Serrallo la presentació de l’acció promocional que, des de Tarragona Turisme, s’ha estat oferint aquests mesos enrera a diferents ciutats de l’Estat Espanyol com Madrid, Saragossa o Donosti.

L’esdeveniment ha consistit en un showcooking de la mà del col·lectiu Tarraco a Taula (amb el xef Moha Quach, el pastisser Marc Garcia i el sommelier David Bea al capdavant), a base de receptes recuperades de la gastronomia romana,  i maridades amb vins del territori. La proposta de Turisme s’ha ofert des del 2024 dins el marc del XXV aniversari de Tarragona com a Patrimoni de la Humanitat.

Adan ha estat l’encarregada de presentar aquesta acció davant d’una vintena de periodistes locals i ha destacat “la repercussió tan positiva que aquestes propostes promocionals han generat. Fins a 8,5 milions d’audiència registrats gràcies a les visualitzacions i lectures dels articles publicats pels mitjans assistents a les diferents sessions que s’han dut a terme. Unes publicacions valorades en més de 600.000 euros“.

La propera convocatòria està prevista davant la premsa francesa a la ciutat de Tolosa aquest mateix mes de desembre.