L’Associació d’Empresaris d’Hostaleria de la Província de Tarragona que compta ja amb més de 700 associats, ha signat al llarg dels darrers anys prop d’una setantena d’acords de col.laboració amb diversos partners, el darrer dels quals és el Grup Freixenet.  Un acord signat entre Francesc Pintado, president de l’AEHT i Josep Simó, director comercial d’On Trade de Catalunya i Llevant del citat grup empresarial.

Des de sempre, Freixenet ha demostrat el seu recolzament a l’hostaleria i és un dels proveïdors habituals del sector. En aquesta ocasió, la firma de Sant Sadurní d’Anoia ha apostat, de nou, per aquest sector a través de la signatura d’un conveni anual, en un moment especialment significatiu, ja que l’hostaleria es troba en una situació molt delicada després de la crisi del Covid-19“, han explicat fonts de l’empresa.

El suport ofert a l’Associació d’Hostaleria de Tarragona a través del conveni signat, “possibilitarà que l’AEHT segueixi dinamitzant i recolzant els bars, hotels i restaurants a través de diverses actuacions de suport i promoció dels associats que, ara més que mai, necessiten rebre per contrarestar els efectes de la pandèmia. Per la seva part, Freixenet serà present en diverses jornades i actes que l’AEHT organitzarà arreu del territori“, ha explicat Pintado.

Freixenet és una empresa familiar fundada el 1914 (amb arrels que daten de 1861) i té la seva seu a la ‘regió del cava‘ de Sant Sadurní d’Anoia. És el major exportador de vi escumós d’Espanya, així com el major productor mundial de cava. “Freixenet manté els més alts estàndards de qualitat i ecoinnovació, i s’esforça contínuament per evolucionar de forma sostenible i innovar llançant nous productes com Freixenet ICE i Freixenet Prosecco, que obren la porta a nous consumidors. Al cor de Freixenet hi ha la filosofia i la missió de la companyia d’ajudar el món a celebrar els petits i grans moments de la vida“, han comentat les citades fonts.