L’Institut Català de la Vinya i el Vi (INCAVI) impulsa una campanya digital que busca incentivar l’enoturisme a Catalunya i que s’emmarca en la gran campanya de promoció turística que va engegar fa uns dies la Generalitat de Catalunya amb l’eslògan ‘Catalunya és casa teva”. La campanya de foment de l’enoturisme s’estendrà durant la primera quinzena de juliol en mitjans de comunicació digitals i xarxes socials.

La campanya es basa en el concepte de què ara és el moment de moure’s per Catalunya i gaudir d’ella amb els cinc sentits i que, l’enoturisme, és una molt bona opció per viure del paisatge, el vins i la gastronomia del país.

La campanya “Catalunya és casa teva” té les emocions com a protagonistes clau. Durant el confinament, una de les coses que més s’ha trobat a faltar és precisament poder sentit de prop: olorar, tastar, escoltar, veure, etc. Després d’aquest parèntesi, podrem tornar a experimentar de veritat, podrem tornar a sentir, viure i gaudir de racons, aromes i plaers que trobem en espais propers al nostre. I Catalunya compta amb vinyes i cellers a tot el territori, i, amb frases suggerents, la campanya busca convidar als turistes a gaudir de l’enoturisme.

També s’ha activat una pàgina web sobre enoturisme a la web de la campanya global de promoció turística, amb informació i suggerències enoturístiques per fer a Catalunya: https://escasateva.catalunya.com/experiencia/percebre-les-aromes-de-vins-que-perduren-a-la-memoria/

Si voleu descarregar l’espot cliqueu aquí: https://we.tl/t-m1svZj60cd

O al canal You Tube: https://youtu.be/bGlZchkDyxY