La Denominació d’Origen Conca de Barberà torna a la capital catalana, després de dos anys, amb una nova edició de la seva ja coneguda jornada professional sota el lema ‘CONCArim Barcelona’. El proper dilluns 21 de març, els vins de la DO seran els protagonistes d’un showroom destinat a professionals del sector de la restauració i l’hostaleria, premsa especialitzada i prescriptors del món del vi.
La jornada, que tindrà lloc a la Casa Capell de Barcelona, obrirà les seves portes a les 16h amb un tast lliure que s’allargarà fins a les 20h. Els assistents podran gaudir d’aproximadament 70 referències d’una quinzena de cellers de la DO Conca de Barberà, que aposten per apropar els seus vins als professionals de l’àrea metropolitana de Barcelona, amb la seva varietat autòctona ‘trepat’ com a bandera i singularitat.
Les edicions prèvies a la pandèmia es van tancar amb una participació de més de 200 professionals. Atès les restriccions dels darrers temps, però amb l’objectiu de mantenir la continuïtat del ‘CONCArim’, l’any 2021 es va decidir apostar de nou per la jornada professional, adaptada a un cicle de tastos virtuals per a grups reduïts, adreçats a professionals del món del vi i també a periodistes especialitzats i prescriptors. En total, una vuitantena de participants van poder conèixer les diferents referències presentades.
“Enguany, l’aposta per la presencialitat és clau, no només per apropar-se al públic professional de la capital catalana i presentar l’oferta vinícola de la comarca, sinó també per consolidar la jornada com a data rellevant del sector que serveixi de punt de trobada entre cellers i professionals“, expliquen fonts de la DO.
La DO Conca de Barberà a la Barcelona Wine Week
Durant els propers mesos, és destacable també la participació de la DO Conca de Barberà a la Barcelona Wine Week (BWW) que se celebrarà a Barcelona el proper mes d’abril, concretament els dies 4, 5 i 6, i que comptarà amb la presència de reconeguts cellers d’arreu del país. “Seran tres dies de gran activitat en què els objectius principals passen per generar debat amb els professionals assistents, compartir opinions amb els clients dels diferents cellers que hi participen i donar a conèixer noves referències a la ciutat de Barcelona“.